22 marca 2012

Didier był marzycielem


Moja dzisiejsza konstrukcja powstała na bazie drewnianej podstawy, na której osadzona jest dawna tarcza zegarkowa, plakietka z aeroplanem oraz śmigła. Użyłam akryli, tuszu i mgiełki. Otoczony gwiazdami portret wskazuje na marzenia o lataniu, podczas gdy drut jest symbolem przeszkód w realizacji celu. A więc troszkę steampunkowo, troszkę romantycznie.

My today's altered art comes with a wooden base, a badge showing an airplane, a vintage watch and some air screws. The portrait surrounded by stars symbolizes dreams of flying, whereas the wires stand for the obstacles that may hinder one's achievements. All in all, the outcome seems to have an air of both steampunk and nostalgia.

14 komentarzy:

  1. niesamowite! to maszyna...czasu. pozwala polecieć w odległe zakątki... no właśnie - zakątki czego? piękna praca - inspirująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta praca jest rewelacyjnie świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne!!! widziałam już na CA... i nie potrafię się wciąż napatrzyć ;) od razu nasunęły mi się myśli z podróżami w czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wiesz, żem ja zakochana w tym cudzie techniki..!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam !!!!!! I w ogóle super fotka.

    OdpowiedzUsuń
  6. To Twoja?! Świetna! Widziałam w Scrapkach ale z braku czasu nie wnikałam kto, tylko co :) Robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne wykonanie, pomysł i na dodatek z odrobiną humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cacko :-)) Oglądałam już kilka razy, ale dopiero teraz mam okazję napisać: Świetna praca !!

    OdpowiedzUsuń

:)